piątek, 8 lutego 2013

1%


Przebywając jeszcze na Polnej, starałam się o orzeczenie stopnia niepełnosprawności dla Gosi. Wcześniaki z racji „gorszego” startu zazwyczaj je dostają bez konieczności przybycia na posiedzenie komisji (mamo jeśli dziecko przebywa jeszcze w szpitalu masz czas by pozałatwiać sprawy formalne, bo potem nie będzie na to czasu!). Gosia otrzymała stopień niepełnosprawności na rok (okres zależy chyba od składu, bo moje znajome dostały na 2 lata, więc jak się uda). Dzięki Dorocie (znowu szacun dla Ciebie kochana, bo bez Ciebie na pewno bym się ociągała) zapisałam się jeszcze w grudniu do Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”  by założyć konto dla Gosi na leczenie i rehabilitację. Formalności poszły sprawnie. Przebywając ponownie w szpitalu (tu właśnie znalazłam czas by pisać bloga) pomyślałam by zrobić ulotkę na 1 % z PIT’u. Nie wiedziałam z początku jak się za to zabrać, ale cosik wymyśliłam podpatrując inne tego rodzaju apele o pomoc. Ulotki miały być porozdawane rodzinie i znajomym, taki był główny cel. Dzięki facebook’owi nasz 1 % dotarł do większego grona populacji. Dziękujemy osobom, które się przyczyniły do rozpowszechnienia wiadomości u mnie w pracy na taką dużą skalę. Dostałam mnóstwo wiadomości z życzeniami zdrowia dla Gosienki i z potwierdzenie iż przekażą swój 1 % oraz rozpowszechnią w rodzinie. Jeszcze raz wszystkim dziękujemy za pomoc!  1% to dopiero początek, bo Gosia będzie wymagała specjalistycznej opieki przez wiele,wiele lat. Teraz apelujemy do ludzi o dobrych sercach o darowizny na wszystkie potrzebne nam sprzęty medyczne.

Dane potrzebne do przekazania 1% podatku:
Fundacja Pomoc Osobą Niepełnosprawnym „Słoneczko”
KRS: 0000186434
Tytułem: 382/S Małgorzata Sawińska

Wpłaty darowizn prosimy kierować na konto:
Fundacja Pomoc Osobą Niepełnosprawnym „Słoneczko”
Adres 77-400 Złotów, Stawnica 33A
Tytułem: 382/S Małgorzata Sawińska- darowizna
Nr: 89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

Projekt: Eliza & Ańka (dzięki kochana :*)
Dziękujemy serdecznie za okazaną pomoc. Pomoże to nam zapewnić Małgosi jak najlepszy start. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz