piątek, 18 stycznia 2013

Powitanie

W końcu znalazłam czas by zacząć pisać, choć dla mam wcześniaków znalezienie wolnego czasu jest sztuką.
Nazywam się Eliza Sawińska i mieszkam w małej wiosce pod Poznaniem. To co mi się przytrafiło zdarza się coraz częściej kobietom oczekującym dziecka, także moje drogie Panie nie jesteście same w tych ciężkich chwilach. Znalezienie Grupy Wsparcia w waszej miejscowości na pewno Was wzmocni i podniesie na duchu, a także sprawi, że napływ informacji od lekarzy zostanie przetrawiony przez „specjalistki” jedyne w swym rodzaju. Z tego miejsca chciałabym podziękować mojej „mentorce” Dorocie, bo bez niej bym tego nie przetrwała (dziękuję Ci kochana :*).
Ten blog dedykuję wszystkim mamom wcześniaków. Uwierzcie mi wasze dzieci mają więcej sił niż wy.
Przedstawię w skrócie moją historię, a właściwie historię Małgosi..nie wiem jak dalej potoczą się nasze losy, ale mam nadzieję, że w końcu wyjdziemy na prostą. Ten blog jest moją rehabilitacją psychologiczną i duchową.

Ps. Nie zapomniałam o Was :* moi przyjaciele, byliście dla mnie prawdziwą podporą (i nadal nią jesteście) i mieliście nadzieje, nawet gdy ja ją straciłam. Kocham Cię mój mężu drogi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz