czwartek, 25 kwietnia 2013

Rehabilitacja wzroku

Gośka wodzi za przedmiotami, ale najbardziej ciekawi ją twarz ludzka. A już uwielbia gdy ta twarz się do niej uśmiecha i duuuuużżżooooo mówi. Podobały się jej różne przedmioty, które pani pokazywała tylko nie zawsze skupiała na nich odpowiednią ilość czasu. Olała kółeczka które były na monitorze. Chyba w ogóle ją one nie interesowały.

Rehabilitacja wzroku

Czujemy już wiosnę i urządzamy sobie prawie godzinne spacery, a że nasza okolica jest bogata w lasy korzystamy z ich uroków.
Gosia na spacerku 
 
Przed wyjazdem na spotkanie w sprawie WWR mama chwyciła aparat i kilka fotek strzeliła ślicznej córce :D Nasza 5 minutowa sesja.
Cześć mam na imię Małgosia...

i bardzo lubię płatać mamie figle... 

nie wiem tylko dlaczego się tak złości jak nie chce jeść?
Nie rozumiem :)

Dziś byliśmy u znachora. Powiedział, że w mózgu są jeszcze mikro wylewy i się jeszcze wszystko nie poukładało tak jak powinno. Ja się cieszę, że pomimo IV stopnia Gośka tak sobie świetnie radzi. Odblokował jej receptory, wymasował i przekazał dobrą energię, a że mama modliła się o cud (odnośnie karmienia) ten cud nastąpił. Pani neurologopedia zaleciła masaże buźki i smoczek lovi i jak zawsze posłuszna mama wykonuje posłusznie polecenia. Dziś już miałam tej butli dość. Dość płaczu Małgosi jak się zachłyśnie i jej minki. Postanowiłam zmienić butelkę i smoczek na NUK. HURRA trafna decyzja Gośka od razu załapała, aż się zdziwiłam - wypiła 40 ml. No to szybko zrobiłam mleczko i wypiła jeszcze 35, łącznie 75 ml. Jaka byłam szczęśliwa :D i oczka Gośki też się śmiały. Muszę powiedzieć iż Gosia czuję jak się ją chwali i obrasta wtedy w piórka.
Ja Ci mówię Gocha pij w końcu z butelki!!!

12 komentarzy:

  1. I ja Ci też Gocha mówię: pij mleko z butelki :-)))

    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą wypiła całe 110 ml w 45 min i jak wyciągałam smoka by odpoczęła był płacz...ach ta moja Gocha...

      Usuń
  2. A ja Ci mówię- z butelki będzie Ci się bardziej podobało niż przez sondę! Więc nie protestuj :)
    Superowe zdjęcia! Ps. bardzo mi się podoba Wasz wózek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wózek odkupiłam od znajomej- kolory są boskie :D

      Usuń
  3. cudnie ze zaczęła jeść!
    sesja bombowa

    tylko szkoda kasy na znachorów - chcesz, pomacham rękami za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Aniu mój znachor zna się na rzeczy i już kilka rady zdziałał cuda...A przecież wiara jest najważniejsza ;D

      Usuń
    2. Szkoda nie szkoda- jeśli ma zadziałać to kasa się nie liczy! Czasami tacy ludzie faktycznie mają jakąś magiczną energię, którą potrafią pomóc! Chociaż zdarzają się oszuści :/

      Usuń
  4. Gośka bardzo sie cieszymy że tak polubilaś tego noweko smoka. Efekty super oby tak dalej. elizka gdzie byłaś z małą u neurologopedy? Pozdrawiamy fabianek z mamą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy na Polnej u logopedy (powiedziałam, że jak Gosia pije z Nuk'a to niech pije) i w "Bartku" u neurologopedy (która zaleciła smoczek Lovi. Obydwie zaleciły masaż buźki, który poskutkował.

      Usuń
  5. Wiktor też tylko nukowskie smoki akceptował i to jeszcze te ze zwykłej gumy, takie zółte:P
    Gocha dajesz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tymi kauczukowymi smokami to chyba jest strzał w 10-tkę, bo mleko z silikonowych ciągnie długo, a jak dostanie kleik z kauczukowego smoka to od razu znika. No nie w 10 min (może jak bym chciała) ale w 20 :)

      Usuń
  6. Ta sesja jest boska!!!! Zdjęcie na powitanie jest słodkie, uroczo na nim wyszła :)

    OdpowiedzUsuń