poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Liebster Blog


Dostałam wcześniej nominację, ale jakoś tak czasu nie miałam by odpowiedzieć na pytania a teraz zostałam nominowana drugi raz. Czas więc w końcu odpowiedzieć na pytania.
Zasady gry: 
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Przepraszam bardzo, że zmienię troszkę zasady i nominuję tylko jedną osobę, bo nie znam aż tyle autorów blogów by wysyłać im tę grę a znane już otrzymały nominację.
Pierwszy zestaw pytań od Martas- http://matka-jeszcze-nie-wariatka.blogspot.com/
1. Kawa czy herbata...
zdecydowanie stawiam na herbatę 
2. Najbardziej w sobie lubię...
wredotę hehe szczerze lubię w sobie "Zosie Samosię" bo  jak sobie pościele tak się wyśpię...
3. Trzy rzeczy bez których nie potrafię żyć...
łóżko, internet, świeże powietrze...
4. Książka do której wracam...
hm...nie mam takiej :/
5. Piszę bloga bo....
jest to moja odskocznia psychiczna
6. Gdybym mogła na jeden dzień być kimś innym to byłabym...
moim mężem, by go lepiej zrozumieć...
7. Znak zodiaku...
rak
8. Moje poglądy na wychowanie...
bezstresowe i nauka przez zabawę
9. Wakacje marzeń...
 w dzieciństwie to dopiero były wakacje, całe 2 miesiące u najukochańszej Cioci :)
10.  Matka- Polka to...
wszystkie mamy borykające się trudnościami losu...
11. W spodniach czy w sukience... 
w sukience tak kobieco :)

 Drugi zestaw od Eli- http://fabianwaleczny.blogspot.com/ 
 
1.Twoje największe marzenie?
Mam wiele małych marzeń, które sukcesywnie realizuje :D
2.Twoje życiowe Credo?
"Miej na twarzy uśmiech a w sercu ból"
"nic nie dzieję się bez woli Boga"
3.Czy masz coś do ukrycia?
Niestety jestem prawdomówna 
4.Co według Ciebie jest podstawą poczucia szczęścia?
 uśmiech i pogoda ducha pomimo wszystko
5.Najlepsze lekarstwo na dołek?
Czekolada :D
6.Gdzie szukasz źródeł inspiracji życiowej?
W naturze...
7.Kluczem do szczęścia jest…
"Wiara, nadzieja i miłość... "
8.Czy egoizm to zła cecha?
Ja jestem czasem egoistką i dobrze mi z tym 
9.Czego nigdy nie wyznałabyś Partnerowi?
Moich szalonych wypadów :D
10.Czym jest dla ciebie pasja?
To rzecz dzięki której wiem, że żyję. Pasja dodawała mi skrzydeł (mam nadzieję, że uda mi się do niej powrócić)
11.Czy wierzysz w Jedyną Wielką Miłość?
Wierzę w bratnie dusze, które rozumieją się bez słów...
12. Dokończ zdanie :’jeśli człowiek prawdziwie kocha, to…’
 jest w stanie wszystko znieść..

Nominuję Agnieszkę mamę dzielnej Basi ( http://mala-misia.blogspot.com/ za znalezienie czasu by pisać bloga. Ago już teraz będzie tylko lepiej :) 
Mój zestaw pytań:
1. Nie wyobrażam sobie dnia bez...
2. Jestem w stanie zrobić wszystko dla...
3. Moje największe marzenie to...
4. Przez różowe okulary widzę...
5. Nigdy nie zapomnę...
6. Moje życiowe motto to...
7. Gdybym była Bogiem to...
8. Mój największy sekret to...
9. Ukochana słodkość to...
10. Nienawidzę...
11. Cenie w sobie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz