wtorek, 12 marca 2013

Pulmonologia- dzień 2


Jak to w szpitalach bywa na jedno leczą, a drugim zarażają. Gosia wyszła z O.I.O.M.’u z zapaleniem płuc!!! Jak to przecież zapalenia nie było! Pani dr mówiła, że zapalenie mogło wyjść po paru dniach. Akurat? U dzieci szybko choroba się rozwija, a Gosia w szpitalu leży już 14 dzień i nie było mowy o zapaleniu płuc, ale co się dziwić, jak na jednym pokoju leżały dzieci z zapaleniem płuc. Mogłam się tego spodziewać, że Gośka złapie. Hm…mama Fabiana- Ela powiedziała, że zapalenie płuc mogło się wziąć od pneumocystis i dopiero teraz wyszło. Pielęgniarki na 14 są kochane (no może nie wszystkie) same przychodziły z mlekiem i karmiły Gosie w końcu piła tylko przez sondę. Ja tylko wstawałam by małą uspokoić, a czasem tylko podnosiłam głowę i odpowiadałam na pytania. Jednym słowem się wysypiałam :)

2 komentarze:

  1. Oj Eliza, Eliza - z utęsknieniem czekałam na wpisy co u Was! :)

    Ucałuj Gosię od e-cioci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaczki poszły-dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń