środa, 3 lipca 2013

SIEPOMAGA

Kiedyś pisałam do SiePomaga z prośbą o utworzenie zbiórki na zakup pulsoksymetru. Jednak fundacja Małgosi nie odpowiedziała na naszego e-maila z prośbą o potwierdzenie, że Małgosia jest ich podopieczną. Temat uważałam za zamknięty a środki na pulsoksymetr pomógł mi uzyskać mój niezawodny przyjaciel (któremu dziękuję :*) i jego współtowarzysze.
Raz wysłana prośba o pomoc do SiePomaga jednak wciąż była w organizacji żywa. Bardzo byłam zaskoczona, gdy po czasie dostałam pytanie "Czy nadal potrzebna pomoc?". Nie wiecie jaka byłam szczęśliwa. Szczęśliwa, że pamiętają o Małgosi, bo przecież o pamięć tu chodzi i o gest. Człowieka poznaje się po czynach. Także Panią Agnieszkę z SiePomaga zaliczamy do grona cudownych/ dobrych ludzi. Szacun także dla Pani Agnieszki, bo przeczytała całego bloga by poznać lepiej Małgosię i jej życie a do czytania już sporo jest :)

AKCJA TRWA A MY JUŻ DZIĘKUJEMY EKIPIE Z SIEPOMAGA!!!

*

Jeśli ktoś ma ochotę umieścić baner na swoim blogu lub stronie www udostępniam linka.
Link do banerów: tutaj
Źródło: internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz