czwartek, 4 lipca 2013

Czy ja naprawdę jestem taka duuuuża???

Małe sprostowanie Ciotki i Wujkowie kochani. Małgoś nam urosła w oczach, ale nie tak od razu jakby sobie kto wyobrażał. Na zdjęciach wydaje się duuuuża, bo ja zazwyczaj robię zdjęcie Małgosi a nie tła, no chyba,  że jest urzekające. Faktem jest, że nie jest to już ta kruszyna co przyszła do domu i szukało się ją w łóżeczku. Teraz to jeszcze trochę i gondola będzie mała. Urosła, urosła, ale nadal wygląda jak niemowlę może 4 miesięczne. Obecnie ma 68 cm długości i 5.720 g kochanego ciała. Wyciągnęła nam się Gośka i sama zauważyłam jaka długaśna laska się z niej robi :) Od wczoraj i dziś mamy już 4 zębale :D i czekamy na następne. Wczoraj wybiła się lewa górna jedynka a dziś prawa aj a jaka była przy tym marudna. Podobno Gosia zniosła to ładnie (nie mam porównania), bo dzieci przechodzą ząbkowanie bardziej krytycznie. Nasze ząbkowanie jeszcze się nie zakończyło więc wszystko przed nami…

O co chodzi???

3 komentarze:

  1. A Jaś miał 68 cm jak miał 13 miesięcy. ;) ale miał wtedy 8,5 kg. :D
    Nie dosyć, że małe to było - to jest grubaśne.

    Duża jest! Większa od Prezesa w tym wieku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gośka już na USG prenatalnym pokazywała i bawiła się swoimi długimi nogami...

      Usuń
  2. widać, że jest się wyciąga i jest dłuższa z dnia na dzień :) Super sobie radzicie!!! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń