niedziela, 26 maja 2013

Dumna mama…


Choć mój wcześniaczek bardzo odstaje od swych rówieśników (i nie wiem co przyniesie przyszłość) do tego daje mi bardzo, ale to bardzo popalić i tak jestem z niej dumna. Jestem bardzo dumna, że jestem mamą tak wspaniałej istotki, która pomimo przeciwności losu zawsze ma na twarzy uśmiech. Uśmiech ten raduje i wypełnia miłością moje serce. Teraz wiem co to znaczy być mamą. Jest to cholernie trudna robota, ale czego się nie robi dla osoby którą się bardzo kocha!? MAMUSIU KOCHAM CIĘ za wszystko. Teraz wiem ile serca i pracy musiałaś włożyć w moje wychowanie....
Dla wszystkich cudownych mam buziaczki od Małgosi w dniu ich święta :*
Buziak dla Ciotek :*

Jestem dumną mamą 10 miesięcznej córeczki :D

6 komentarzy:

  1. no gratulacje już wczoraj złożone ale jeszcze raz dużo pomyślności w dalszym wychowaniu i oby Twoja duma rosła jeszcze bardziej! ;*;* dla słodkiej pieciechy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciotka też przesyła buziaki dla Gosi i dla Mamy, za postawę pełną podziwu i szacunku! Eliza- obie jesteście wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam i podziwiam dzielną mamę i mocno trzymam kciuki za malutką :) Gdzie w Poznaniu można podrzucić uzbierane nakrętki ? Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :* Co do nakrętek to nie mamy miejsca w P-n gdzie można je przywozić. Proszę o kontakt izka_86@wp.pl to się dogadamy :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo dobry Artykuł. Akcesoria do ssaków medycznych. Sprzęt rehabilitacyjny.

    OdpowiedzUsuń