piątek, 18 grudnia 2015

Ostatnie nowości :)

Jak zawsze zabiegana...
Okres świąt to dużo inspiracji by zrobić coś z niczego...z czego jestem świetna :D 
O małych niespodziankach świątecznych już wiem z rocznym wyprzedzeniem by kupić na wyprzedażach poświątecznych drobne elementy. Już dziś kupiłam "rzecz" która w przyszłym roku będzie królowała wśród małych drobnych prezentów. 
Ostatnio to troszkę było konsultacji...
U endokrynologa konsultacje związane z udarem, który Małgosia miałam w styczniu tego roku. Lek Acesan ma mieć jeszcze przez pół roku...
U okulisty wada wzroku minimalnie się zmieniła i tylko zalecenie by wymienić jedno szkiełko (w końcu wymieniliśmy oba szkiełka bo Gosia je porysała ząbkami) i zakrywanie lewego oczka w dalszym ciągu. Gosia zzuje prawym i lewym oczkiem co oznacza, że oba pracują. 
U dentysty...Górna prawa dwójeczka zaklejona i już nie dokucza. Jak na razie obyło się bez dalszego wyrywania. Przypomnę iż Gośka nie ma już górnej jedyneczki i nie miała też mieć dwójeczki ale jak na razie udało się tego uniknąć...Jest na tyle dzielna iż pani doktor postanowiła w nowym roku leczyć jej ząbki :D
Ostatnimi czasy chodziłam na szkolenia informacyjne. Wczoraj do południa byłam na Bezpłatnej konsultacji i szkoleniu w ramach Europejskiego Tygodnia Autyzmu ale głównie interesowało mnie terapia hiperbaryczna (więcej o niej tutaj klik) a dziś grubo popołudniu byłam na spotkaniu informacyjnym dotyczącym żywienia przez gastrostomię (PEG) oraz programu żywienia domowego. To wszystko dla Małgosi, by polepszyć jej przyszłość. Zawsze rodzice chcą jak najlepiej dla swoich dzieci i jak najwięcej starają się wdrożyć terapii mogących polepszyć stan. Jak byłam w ciąży z Agatką myślała o komórkach macierzystych. Zbierała informacje ale koniec końców nie byłam do tej metody przekonana ale neurolog nawet nie polecał tego typu "eksperymentu". Jest tego naprawdę dużo...tylko ograniczenia finansowe są zawsze największą barierą!
Teraz tematem głównym jest JEDZENIE Z ŁYŻECZKI! Raz Gośka jem, raz nie. Dziś to miała nawet apetyt i pod moją nieobecność zjadła od taty całą miseczkę kaszki manny z bananem :D
A DZIĘKI WASZEJ POMOCY (chodzi mi o zbiórkę plastikowych nakrętek) CHCE W WAKACJE ZAFUNDOWAĆ TURNUS HIPERBARYCZNY MAŁGOSI (mam nadzieję,że wypali i uda mi się zebrać cała kwotę :D) Więc proszę trzymajcie kciuki by wszystkie plany dotyczące nowego roku się udały :) 
Nasza rodzina w tym roku brała udział w akcji Szlachetna Paczka. Dostaliśmy dużo prezentów które troszkę zwiększą nasz budżet świąteczny :D

A tak wciąż intensywnie.... 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz