niedziela, 23 czerwca 2013

Piknikowo

Droga pantoflowa to najlepsza droga rozpowszechnienia informacji i dzięki niej znaleźliśmy się na pikniku neonatologicznym dla wcześniaków z okazji dnia dziecka. Spotkaliśmy tam mamy ze swoimi pociechami które znaliśmy z Polnej i nowe osoby, które pomieszkiwały na tym oddziale co Gosia. Spotkaliśmy też naszą cudowną Panią doktor Annę J. która od samego początku była z nami. Przekazywała nam najpierw te niemiłe informacje by potem dać nam nadzieje na lepsze jutro. Niestety innych dr z naszego oddziału nie było, ale zamierzamy sami ich odwiedzić za jakiś by się im pokazać. Zapomniałabym była też Ciocia Małgosia (pielęgniarka i imienniczka Małgoni) która zawsze ją rozpieszczała. Spotkaliśmy się też z naszą mentorką Dorotką (dzięki :*) i jej rodzinom. Na własne uszy mogłam usłyszeć jak Maciek pięknie mówi (ach ten cudowny wcześniak). Nasza Pani dr nie miała nic przeciwko by umieścić ją na naszym blogu. Mamy nadzieję, że znajdzie naszego bloga i będzie na bieżąco z informacjami o swojej podopiecznej.
Gosiak z życiodajką :)

9 komentarzy:

  1. Ale Wam dziewczyny zazdroszczę tego PIKNIKU :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie wiedziałyśmy :-(

      Usuń
    2. Na moją uwagę, że piknik był dośc słabo reklamowany, pani doktor odpowiedziała mi, że od MAJA na stronie szpitala wisi informacja o spotkaniu. Posypałam już głowę popiołem, proszę więc o odrobinę litości.

      Usuń
    3. No to jak coś będą robić w przyszłym roku to będziemy na bank. :D

      Usuń
  2. Ej. A czemu my o zadnym pikniku nie wiedzieliśmy? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. My się na ostatnią chwilę dowiedzieliśmy i w zasadzie nie chcieliśmy iść, ale w końcu się zdecydowaliśmy. Mam nadzieję, że za rok wszystkie będziecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak coś to proszę mi dać znać, mój numer telefonu masz. ;)
    Może w wakacje możemy zrobić zlot Wielkopolskich mam wcześniaków? Np. w Poznaniu się spotkać. Na Malcie czy gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na TAK :) musimy wybrać sobie jakiś weekend. Gośka chciałaby pewnie poznać swoje Ciotki i Ciotki pewnie też by chciały ją poznać :D

      Usuń
    2. Pewnie. U nas tylko weekend wchodzi w grę. Tylko. ;)
      W lipcu jakoś - w ładną pogodę. Zrobić mały zlot.

      Usuń