sobota, 10 maja 2014

Majówka...

Już kiedyś pisałam, że nie lubię długich urlopów. Ze względu na to, że wypada nam wtedy rehabilitacja i niektórzy specjaliści, a że my z Gośką nie lubimy zbytnio leniuchować coś musieliśmy wymyślić. Na wypad na długi weekend moi rodzice mieli sporo pomysłów, ale w końcu wybrali wypad nad jeziorko otoczone lasami. Choć dla mnie lepszą opcją było morze :) Nawet nasz pulmonolog zalecał nam wyjazd nad morze i lepiej poza sezonem wakacyjnym. Już teraz mogę napisać, że dziadkowie proponują nam wakacyjny wyjazd nad morze na co jesteśmy bardzo chętni :D
Nasza majówka trwała niecałe 2 dni. Wieczór w domku letniskowym i nocleg oraz wypad do Torunia. Oczywiście kilka fotek:


z dziadkami :)
W drodze powrotnej byliśmy w pięknym zajeździe i jakby nasza mała łobuziarka jadła normalnie to mogłaby sobie wybrać coś z tej dużej listy menu :D

Naszą nieobecność zasponsorowała Dorota (mama Maćka- odnośnik do jej bloga tutaj). Co zrobiła ta dobra kobieta? Mianowicie pożyczyła nam matę do hydromasażu. Mata ma rozluźnić mięśnie Małgosi i ją relaksować. Jak relaks to i ja się pisałam i tak prawie przez 2 tygodnie prawie w dzień dzień spędzałam z Małgosią 20 min w wannie. Gośka była zachwycona bąbelkami i próbowała je lizać językiem (zabawnie to wyglądało i było niebezpieczne, bo biedaczka łykała wodę). Po takim relaksie szybko zasypialiśmy...



źródło: http://dzielnyfranek.blogspot.com/2014/01/mata-do-hydromasazu-balsan.html

 Zdjęcie zapożyczone z bloga Dzielnego Franka. Mama Aga zrobiła zdjęcie wszystkiego co wchodzi w skład takiej maty. Przyznam się, że mi się nie chciała wszystkiego rozkładać i pstrykać :) toteż pozwoliłam sobie na skopiowanie tego zdjęcia Aguś :D mam nadzieję,że nie masz nic za złe? Oczywiście nasza mata też ma charakterystyczne czerwone serduszko. Nie wiem skąd się biorą przeciwnicy Owsiaka my zawsze jesteśmy wierni jego idei!

2 komentarze:

  1. Eliza,
    ogromnie się cieszę, że mogłam pomóc Małgosi,
    no i fajnie, że Ty załapałaś się rykoszetem na chwile relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Dorotko takie masaże mi dobrze robią :) Dziękuję!!!

      Usuń