niedziela, 22 grudnia 2013

Wesołych Świąt!




Nie wiem czy też tak macie, ale ja podobnie jak w zeszłym roku nie czuję magii świąt. Choć w tamtym roku było troszkę lepiej bo nawet słuchałam piosenek świątecznych czy kolęd ba nawet ubrałam choinkę. Teraz się zastanawiam czy ową choinkę ubrać? Za oknem pogoda wczesno-wiosenna więc może nie czuję tego klimatu. Może jak Gośka będzie na tyle duża bym wpajała w nią czym są święta Bożego Narodzenia. Wtedy uczyłabym  ją wszystkich obrzędów, prosiłabym ją by mi pomagała (może bardziej psociła znając ją) w kuchni…Może wtedy na nowo rozbudziłaby się we mnie ta magia z dzieciństwa. Na dzień dzisiejszy święta kojarzą mi się z obżarstwem (wmuszaniem we mnie jedzenia tego co jest!) i jakąś nudą…
Jednak nie ulega wątpliwości, że święta Bożego Narodzenia tuż tuż (co mi przypomina TV) i z tej okazji chciałabym złożyć wszystkim naszym czytelnikom WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Takich w rodzinnej atmosferze jak to było kiedyś (cofnij się pamięcią kilkanaście lat wstecz). By kuchnia wypełniała się cudownymi zapachami przyrządzanych potraw a nie (jak to teraz bywa) takich gotowych kupionych w sklepie (bo tak wygodnie). Prawdziwego Gwiazdora (choć wiemy, że to sąsiad) który da na rózgą po dupce. Tak by zapamiętać, że trzeba być grzecznym i miłym człowiekiem. Oraz użytecznych i niebanalnych prezentów (choć przyznam, że ja prawie wszystkie kupiłam hurtowo w Tesco z braku czasu).
Chciałam Też podziękować mojej psiapsiule Ani (choć teraz już od dawien dawna nie plotkowaliśmy, czego mi brakuje) za te jej twórczości!!! Są zawsze cudowne!!!  Ma kobietka głowę i pomyliła się z zawodem hehe. Jest to nasz osobisty projektant graficzny! DZIĘKUJĘ KOCHANA :*

A jednak ubrałam choinkę :D 


2 komentarze:

  1. Eliza,
    życzymy Wam zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia a w nowym roku przede wszystkim zdrowia i wszelkiej pomyślności. Oby Małgolka w przyszłym roku dzielnie pokonywała kolejne zakręty na swojej drodze.
    :*

    OdpowiedzUsuń