piątek, 18 kwietnia 2014

Przełomowy moment....

Mam dla Was drodzy czytelnicy coś wyjątkowego…Coś czego ja nawet się nie spodziewałam, że będzie to tak szybko a jednak jest! Podeszłam żartem do tematu a tu Małgosia zaskoczyła nas wszystkich. Od tego momentu mamy w Gosiowym rozwoju przełomowy moment!!!
Jesteście gotowi?! Zaczynamy!
 
I od teraz zaczyna się nowa przygoda...zwana nauką chodzenia, czyż nie cudownie?!

Cześć wszystkim :)

Mój pierwszy warkoczyk :D 

Ciągle tylko ćwiczymy i ćwiczymy...

6 komentarzy:

  1. Ślicznie Gosiaczku! Łezka mi się zakręciła ;-) Ech...
    Wesołych Świąt dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa..... SUPER!!!! Gosia chodzi!!!! WoW! Brawo dla Gosieńki!!! Jesteście Wielkie!!!
    Baśka o chodzeniu może na razie tylko pomarzyć, stąd tym większy zachwyt. Wesołych Świąt Kochani i DUŻO postępów w staniu i chodzeniu:o) P.S. Kiedy Gosia zaczęła stać...i to tak ładnie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosia stała już jakiś czas temu, troszkę wykrzywia nóżki do środka, ale najważniejsze nie stoi na paluszkach. Gosiak sama nie stoi, nie, nie, nie. Trzeba ją trzymać :)

      Usuń
  3. Cudowny prezent na święta, dostaliście wiec swojego zajączka a za chwilę będziecie go gonić:) gratulacje i brawa dla Dzielnej Gosi!

    OdpowiedzUsuń